dinsdag, mei 09, 2017

A piece of cake


















Wanneer je te druk bent, dan doe je het gewoon even
rustig aan :) toch? 

Helaas door allerlei gezondheidsdingen en een stomme 
verstuikte enkel, loop ik heel erg 
achter met veel dingen heb ik het gevoel.

Daarom heb ik besloten om Instagram
even in de ijskast te zetten. 


Zo ontzettend leuk
Instagram even bij een ander kijken, hoe ze de
dag hebben beleefd, even een reactie, en kort kontakt.
Zo gezellig….. maar ooooh wat een tijd gaat eraan
voorbij.

De tijd heb ik nu even nodig, voor andere dingen.
Ik begin met een goed boek die op mijn ligt te wachten.

See You Soon.


Kram: Marion 


contact: basichus@gmail.com








2 opmerkingen:

  1. Heel verstandig om voor jezelf te kiezen. Tot later weer. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verstandig besluit! Rust lekker uit en knap goed op! X

    BeantwoordenVerwijderen

Christmas simplicity

Heel stiekem sluipt kerst dichterbij. En net als elk jaar, hou ik van eenvoudig decoratie, geinspire...